super hoor. we kwamen laat aan. en konden gelukkig nog eten bestellen. simpel maar heel goed. heerlijke salade. !! en alles was eigenlijk vol maar we konden gewoon staan. prima ontbijt. en voor een nacht super.

MetDoppieontour

Wij waren er op 20 augustus 2022 omdat één ster nog te veel is, het leek alsof hier al maanden niemand woonde, ga er liever niet heen

Heel grappig! Omdat we gesloten zijn van 15-31.08.2022

• november 2021

Onze nieuwe passie begon op dit veld. De rust, de mooie omgeving, heerlijk eten in de buitenruimte (onze wens), heel aardig personeel en voor een hele goede prijs. Je moest zwak worden. We komen zeker nog een keer terug. Met dank

Hartelijk dank voor uw feedback. Jouw familie Klein

Heel grappig! Omdat we gesloten zijn van 15-31.08.2022