Een mooie en rustige parkeerplaats direct aan de Mainveerboot. Het Mainfietspad loopt direct langs de SP.

followme2020

We zijn hier twee heerlijke nachten geweest. Voor €7 per 24uur is dit niet duur. We misten een centraal toilet. maar die in de camper is altijd schoon :-) Zorg wel voor voldoende 50ct muntjes want met 1€/kWh ben je er zo doorheen.

jhstaal

Super mooie plaats en ruimte genoeg, voor € 7,00 per 24 uur gratis grijs water en cassette legen. Stroom en water betaald. Supermarkt op 200 meter vanaf de camperplaats. Wij komen zeker terug.

• An der Mainlände

97337, Dettelbach, Duitsland