• februari 2023

Met de fiets kwamen wij hierlangs en even gekeken, je kunt er prima staan. de route is bewegwijzerd de parkeer plaatsen zijn bij skate baantje.

• juni 2020

De plaats is slechts een parkeerplaats. Volgens het bord is parkeren alleen toegestaan voor auto's. Campers worden niet getolereerd. We stonden in de wei naast de deur, maar dat mag ook niet. De volgende ochtend stond de politie voor de deur, kreeg een groot kaartje, was een duur parkeergeld.

• juli 2019

Heerlijke plek aan de Main met klein strandje. Biergarten vlakbij (niet geweest) en op 100 meter een leuke speeltuin. Geweldig dat dit gratis is. Het is volgens mij wel een gedoogplek en niet alle locals zijn er even blij mee. Rustig gestaan maar wel een hasn smorgens vroeg!

• februari 2023

• juni 2020