Wassersportclub Eibelstadt

Eibelstadt, Regierungsbezirk Unterfranken, Beieren, Duitsland

• juli 2024

D-Jver

CP met afgebakende plaatsen. gras ondergrond maar keurig onderhouden. sanitair niet gebruikt in drie dagen, dat hebben we tenslotte zelf. Cassette leegmaken aan de andere kant van drinkwater innemen vind ik nooit erg fris …..

Rinaentheo

Prima CP met redelijk ruime afgebakende plekken. Er rijden veel treinen kort langs de CP wat voor geluidsoverlast zorgt. Vriendelijke beheerder met goede broodjes service. Centrum Würzburg in half uurtje te fietsen over prachtig fietspad!

• juli 2024

Wassersportclub Eibelstadt