Wij waren daar om te golfen! Leuke plek om te staan… Gastro zeer goede en aardige uitbaters! Elektriciteit, sanitair en water aanwezig..., afvoer vlakbij (Brombachsee/Altmühlsee)!

FoxyonTour

Heerlijke cp ook als u niet golft. Zeer gastvrij personeel, goed eten, rustige plek. Stroom, water, net sanitair. Geen loos mogelijkheden.

• augustus 2021

We verbleven weer 3 dagen op deze plek. In de biertuin kun je heel gezellig zitten en het menu met tarte flambée en pizza en een paar Frankische gerechten is voldoende. Het feit dat je gebruik kunt maken van de toiletten en douches, maakt de ruimte echt af. We zullen terugkomen.

• augustus 2021

Golfanlage Zollmühle