toiletten waren schoon, vriendelijke dame welke idd niet de hele dag aanwezig is....moet dat? Omgeving g leuk voor een paar dagen en mochten wij weer inde buurt zij. komen we zeer zeker weer terug. Het is idd donker op de camping en dat is erg fijn!!

• mei 2022

Top plek, was maar één nacht, maar zou graag terugkomen.

• oktober 2020

Camping direct aan de hoofdweg. Staat gedeeltelijk onder water. Paden met grote plassen. Sanitair schoon maar te koud voor het seizoen Lounge ook niet verwarmd. Geen personeel ter plaatse Operator komt 's avonds en int vergoedingen.

• mei 2022

Top plek, was maar één nacht, maar zou graag terugkomen.

• oktober 2020

Camping Green Village