Stellplatz in Mitten der Straussenfarm

Freystadt, Landkreis Neumarkt in der Oberpfalz, Regierungsbezirk Oberpfalz, Beieren, Duitsland

Daffy-Duck

Hallo Duffy Duck. Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het is maar een klein dorp (195 inwoners), dus qua infrastructuur kun je uiteraard niets verwachten. Er is een slager in de stad die ook brood heeft. De elektriciteitskosten bedragen € 3,- aansluitkosten (omdat de elektricien de elektriciteit daar ook met een meterkast moest aanleggen, moest ik dat ook betalen. Plus de daadwerkelijke KWh die je verbruikt). Uw elektriciteitsleverancier rekent dan een basistarief en de daadwerkelijke KWh.

Stellplatz in Mitten der Straussenfarm