Suboptimaal…

• januari 2019

We stonden voor een nacht en voelden ons goed verzorgd. Helaas vonden we de V + E niet in de afvalwaterzuiveringsinstallatie, maar waarschijnlijk zagen we er niet intens genoeg uit. In ieder geval zullen we graag deze cursus in de toekomst opnieuw starten.

• augustus 2015

Hier gestaan voor 1 nacht (15/16 -8-2015). Is pp midden in het dorp. Erg rustig. Naast de pp is staat een gebouwtje met dames en heren toilet. Betalen in plaatselijk restaurant. (€3.50). Prima plek om te overnachten. Eten in restaurant eevoudig maar goed en zeer betaalbaar.

Suboptimaal…

• januari 2019