De camping is groot met ruime en goede plaatsen. Sanitair is top maar prijs kwaliteitverhouding is zeer slecht. Wij hebben hier 2 nachten gestaan met camper en 2 personen en moesten €93,56 betalen. Nog nooit zo duur gestaan, komen hier echt nooit meer. TM

• april 2023

Mooie plekken aan het meer.

• december 2022

tav frank en hella voor hun commentaar over het feit dat je nergens iets over de prijs kunt vinden.! ga naar de website geef aan waar u wilt staan en je krijgt de prijzen te zien. anders vraag je bij aankomst bij de camping wat de prijs per nacht inclusief honden is.

• april 2023

Mooie plekken aan het meer.

• december 2022

Camping Mohrenhof