Camping Resort Zugspitze

Grainau, Landkreis Garmisch-Partenkirchen, Regierungsbezirk Oberbayern, Beieren, Duitsland

Deze camping is verdeeld over 2 locaties. Ontvangst is oké, het sanitair is prima. De prijs op de camperlocatie is aan de hoge kant (40 euro per nacht waarbij de kosten van de stroom nog extra betaald moet worden). Helaas hadden we geen zicht op de Zugspitze.

AnPi

De camping is eigenlijk leuk, maar niet voor deze prijs. 150 euro voor 3 personen per nacht - exclusief elektriciteit - ben je gek?!?

Stefan-Krastev

in een woord super alles is oké kost een beetje maar dan heb je ook wat🍀 heerlijk eten bij het restaurant we genieten 😊 wij komen zeker terug

Camping Resort Zugspitze