• augustus 2020

Als aanvulling op vorige beoordeling; via duitse Landvergnugen sta je op het terrein van de weingutt. Dus de camperplaats waar het hier over gaat zal je inderdaad met de eigenaar van het hotel/restaurant moeten bespreken. Maar is hier heerlijk rustig en schloss is mooi evenals stadje.

• juli 2019

in eerste instantie werd gemeld dat dit privéplekken zijn waarvoor je vanj de eigenaar toestemming moet hebben en lid moet zijn van een Duitse camperclub. Van de restauranthouder kregen we toestemming op de parkeerplaats te overnachten.

• augustus 2020

• juli 2019