Leuk opgezet, aanrader. Heerlijk om na de rit nog even het water in te kunnen. Contact betalen is het makkelijkste (€8 voor 24 uur), maar bij sommige automaten werkt contactloos ook. Stroom werkt ook met muntgeld.

MoniqueS24

Wonder! gebeurde hier per ongeluk, maar het is het waard! geïsoleerde plaats van eeuwen rustig maar dicht bij het meer! Knap!

luca_oi

Wat is dit een heerlijke plek. Wij kwamen om 15:30 aan en hadden nog een plek met stroom. Voor een doorreis plek is dit ideaal. Het meer waar je heerlijk even kan afkoelen en kan genieten van de omgeving is fantastisch, zeker met (jong) kinderen. Wij komen nog eens terug.

• Am Rothsee

91161, Hilpoltstein, DuitslandSitecode: 3324