• augustus 2020

Sinds 1 augustus 2020 wordt er 10,00 euro per nacht in rekening gebracht door de gemeente (opgehaald door de kioskoperator). Zeer mooie plek, maar kan wat gehorig zijn omdat het direct aan de doorgaande weg ligt. Aan- en afvoer rel. nieuw (najaar 2019). Zeer mooie zwemvijver.

• augustus 2020

Ik heb deze plek af en toe gevonden, maar ik was er blij om vanwege zoveel wegproblemen op weg van CZE. 5-6 plaatsen max, water is gratis en voor de hele nacht heb ik 1 € betaald voor elektriciteit. Een mooie vijver als natuurlijk zwembad ernaast. Rustige plek 's nachts.

Parking Badesee