Mooie rustige plek om te verblijven, alleen te vinden met een GPS. Er was ook water en elektriciteit. Het eten is een echte aanrader en de bediening is uiterst vriendelijk.

Hortensie

Wij kwamen er op “Ruhetag”, hadden even vooraf gebeld, was geen probleem. Het is een parkeerplaats met stroom en water aan/afvoer maar verder ook niets. De volgende ochtend er lekker ontbeten en weer door. Nette plek, maar niets bijzonders.

• oktober 2022

Prima plek voor een tussenstop. Het eten in het restaurant is typisch Beiers👍👍👍. We zijn hier na 2 jaar graag weer gestopt.

• oktober 2022

Landgasthof Vilstaler Hof