Gastvrij en vriendelijk ontvangst. Een heel basic plaats. Broodjesservice aanwezig en gekoelde drankjes verkrijgbaar. De plaats die wij hadden, was rommelig, wat wij jammer vonden. Vanuit deze plek, kun je op de fiets naar Salzburg langs de rivier Salzach.

Rianne1970

Voor ons een geweldige plek! Alles is basic, toilet en douche zijn schoon. Een leuk ontvangst met een rondleiding over het terrein. Kennis gemaakt met alle dieren! Wie van rust en natuur houdt, is dit de plek waar je moet zijn! PB en BW

Frechnhof Ferienhof Schauer