Parkplatz Yachthafen

Miltenberg, Landkreis Miltenberg, Regierungsbezirk Unterfranken, Beieren, Duitsland

Parkplatz Yachthafen

tussen jachthaven en camping aan de Main - direct aan het water - gesloten van half aug. tot half sept. wegens dorpsfeest - winkel 500m - centrum 1km

• Steingaesserstraße 12

63897, Miltenberg, Duitsland

3van 5
  • maart 2020

Mooie parkeerplaats direct aan de Main .... Gratis. Helaas geen V / E .. geen elektriciteit

• december 2019

Dit zijn geen duidelijke relaties. We werden omringd door meer dan 20 auto's (werkende mensen) op maandagochtend en namen onze mobiel uit de weg tijdens het ontbijt. We zullen hier niet meer verblijven.

• september 2019

Waren hier bij regenachtig weer. Daarom een beetje modderig, in de eerste rij slechts 3 SP bruikbaar. Er is weinig aan de hand. Mooie oude stad!, Korte wandeling daar. Het is mooi met een mooi uitzicht op de rivier de Main en de stad tegenover. De helft van het gebied wordt ingenomen door auto's.

3van 5
  • maart 2020