Een fijne camperplaats met hele goede voorzieningen. En we hebben in de 15 jaar nog nooit zo’n goede WiFi gehad. super.

Heden8

In het 22e nummer meldt Reisemobil TopPlatz dat de camping hondenvrij is. Ik zou zeggen eerst lezen, dan zeuren. Groetjes Negolf

• februari 2023

We zijn er nog niet geweest, maar we willen deze plek in maart 2023 proberen. Hoe denkt "Nelegolf" dat de plaats "hondvrij" is? Honden zijn toegestaan in de beschrijving. Dergelijke hondenacceptanten dienen vooraf te informeren en zelfs niet naar plaatsen te gaan waar honden zijn toegestaan.

• februari 2023

Frankenpark Mitwitz