Mooie doorreis camping. voor de kids een mooi zwem meer met vlot. voor douchen betaal je 1 euro. 42 euro met de camper voor 2. volwassenen en 3 kids. Net sanitair.

Brakke

Ruime camping (veel vaste standplaatsen) was erg druk toen wij aankwamen maar na wat overleg toch prachtige (doorreis-)plek aan het water. Leuke vlotten op het water voor kinderen. Voor douchen betaal je extra toeslag. Ideaal warme bakker tegenover de camping.

Fam-vd-B

prima doorreiscamping vriendelijke mensen...prima eten in naastgelegen hotel.....32 euro voor camper en twee personen

Camping Rhönperle