Fritz Berger

Neumarkt in der Oberpfalz, Landkreis Neumarkt in der Oberpfalz, Regierungsbezirk Oberpfalz, Beieren, Duitsland

Fritz Berger

locatie bij grote camperzaak - stroom gratis bij verplichte aankoop - centrum 5km [zaterdag na 16:00u gaat hek dicht (v/d kampeerwinkel Berger) om pas om maandag 09:00u open tegaan.. wel is een gelimiteerd aantal plaatsen voor het hek beschikbaar, met stroom en water]

• Fritz-Berger-Straße 1

92318, Neumarkt in der Oberpfalz, Duitsland

• augustus 2022

handig om te overnachten als je toch inkopen moet doen

kootsj

we stonden op een avond op de parkeerplaats, en had zelfs elektriciteit en water! de volgende ochtend konden we zelfs nog een paar deeltjes kopen, die we nog nodig hadden voor het kamperen…. alles was geweldig! heel erg bedankt voor alles….

• april 2022

Praktische - gelukkig gratis - stacaravanparkeerplaats op bedrijfsterrein Fritz Berger met elektra. Zeer luidruchtig 's nachts (bijv. snelweg). Helaas was het vuilwaterafvoerpunt gesloten en was afvoer helaas niet mogelijk.

• augustus 2022

handig om te overnachten als je toch inkopen moet doen