Camping valt zwaar tegen, 2 dgn geboekt na 1 dag vertrokken. sanitair onder maats. kortom een teleurstelling. zeker voor dit prijsniveau

JakeO

Niet de goedkoopste, maar absoluut in orde. Mooie plaatsen, proper en degelijk sanitair, stroom en water inbegrepen. Zo zou het overal moeten zijn.

Bittnertje1992

wij zijn op doorreis en hier overnacht. op zich een rustige propere camping. proper sanitair en douche zolang je wilt. t mag wel voor da geld 56€ vo 1 nacht. voor mensen die rust willen is het hier goed diegene met kids hier valt niets te doen.

Knaus Campingpark Nürnberg