De parkeerplaats is prima, de toiletten (07.00 tot 19.30 uur) zijn schoon en netjes en de stad is een bezoek waard. Een parkeerautomaat die alleen muntjes accepteert is echter simpelweg niet meer passend. Daarom één punt afgetrokken!

• november 2023

prima cp om even stadje te bezoeken, niet om lekker rustig te slapen. Dure elektriciteit en parkeerautomaat accepteerde de bankpas niet waardoor er met muntgeld moest worden betaald.

X1971A1961

Vandaag, 24-09-2023, goed aangekomen met de "route"-knop en Sygic. Bij de parkeerautomaat is de pinpas-mogelijkheid nu defect. Ik heb met muntgeld betaald. De trein maakt weinig geluid. Voor ons een goede CP.

• november 2023

Wohnmobil-Stellplatz Nördlingen