Mooie, rustig gelegen cp. Ruime plaatsen, er waren er niet veel maar nog net 1 vrij voor ons. Leuk gebied om te fietsen en wandelen. Ik geef maar 4 sterren omdat er maar 1 vrouwen , 1 mannen wc en 1 douche is. Verder zeker een aanrader! Wij hebben €20 per nacht betaald.

Goedidee!

Zeer mooie familieplaats. Betaalde € 20 per dag. elektriciteit extra. Douche, toilet en vers water inbegrepen. Zeer vriendelijke eigenaren.

Urlaub20

Hele mooie plek met alle voorzieningen voor handen en vriendelijke eigenaar.

Urlaub20

Hele mooie plek met alle voorzieningen voor handen en vriendelijke eigenaar.

Schneiderhof