De ruimte is echt goed, schoon en ruim, geweldige locatie. De elektriciteit is extra (🤔), de WiFi is een ramp (👎). Voor deze prijs zou elektriciteit moeten zijn inbegrepen en zou wifi zonder beperkingen moeten werken.

• maart 2022

mooie camping maar zwaar bebost. Royale ruimtes, ook voor grote stacaravans. derry kaart gegeven prijs is verre van het doel. €26 voor een nacht zonder elektriciteit. Waar voor je geld is niet correct. wij waren hier op 18 maart 2022

• maart 2022

See Camping Langlau