• september 2020

Rustig, we hebben er hier van genoten! "Helemaal niets doen, dat is de moeilijkste bezigheid en tegelijkertijd het meeste intellect" (Oscar Wilde). Leuk dat er zulke plaatsen zijn :)

• september 2020

Zeer mooie vredige plek ! Ideaal om rust te vinden .om te wandelen , fietsen ...Vriendelijk onthaal 12 € betaald voor 1 nacht met water en lozen . Lekker stuk taart gegeten met een goede koffie en s'morgens vers brood kunnen kopen . Aanrader 👍

• juli 2020

Totaal onvriendelijke operator. We hadden graag op het weiland gestaan met een buitentemperatuur van 35 graden .. geen netwerk 12, - te duur. Dank u!!! We zijn verder

• juli 2020

Bernerhof