Vanaf maart 2023 gesloten. Hangt alleen een briefje op de deur.

• september 2021

Geweldige plek, op loopafstand van het dorp. Alle voorzieningen aanwezig. Vriendelijke gasten. Zeker de moeite waard.

• oktober 2020

Dus dat was geweldig. Midden in het groen. Tussen kippen en een ezel met geiten. Je ziet niet vaak rollen aan de buitenspiegel hangen. We hebben in lange tijd geen nacht zo stil gezien. De prijs was eigenlijk secundair. Maar voor 10 € helemaal geen probleem.

Rudiswomo

Vanaf maart 2023 gesloten. Hangt alleen een briefje op de deur.

• september 2021

• oktober 2020