mooie plek, mooie omgeving om te wandelen en fietsen. erg behulpzame eigenaars. na verwonding moesten we s’avonds laat nog naar het ziekenhuis. de eigenaar stelde meteen zijn auto tot beschikking en accepteerde hier geen vergoeding voor. voor ons 100 punten voor deze man.

Per: + idyllische locatie met prachtig uitzicht + verzorgend beheer (broodjesservice) nadelen: - Constant geluid van treinverkeer, vliegverkeer en ook de werkzaamheden op de boerderij met veeteelt zijn logischerwijs niet stil of geurloos.

• januari 2022

Vies, vuil en onverzorgd. Er kan echter iets moois van gemaakt worden. Veel hinder van treinen en vliegtuigen. Wij nooit meer.

• januari 2022

Paul Bauernhof