4van 5
  • september 2022

Camperplaats op een groot veld met uitzicht op de wijnvelden. Dichtbij de snelweg wat handig was voor de doorreis. Uiteraard hebben we een uitgebreide enthousiaste wijnproeverij gehad en de nodige flessen ingeslagen. We betaalden €10. Elektra is mogelijk voor €5.

• augustus 2022

Rustige plek geen toilet/douche ruimte €12, incl. Stroom.

Mooie rustige plek en aardige exploitant van de biologische wijnmakerij. 12€ inclusief elektriciteit. Ligging midden tussen rivier en wijngaarden. De plaats is mooi, maar heeft geen winkels behalve een bakkerij. Honden zijn welkom

4van 5
  • september 2022

• augustus 2022

Rustige plek geen toilet/douche ruimte €12, incl. Stroom.

Weingut Roland Staudt