Hotel Hölltaler Hof

Theisseil, Landkreis Neustadt an der Waldnaab, Regierungsbezirk Oberpfalz, Beieren, Duitsland

Hotel Hölltaler Hof

gratis bij maaltijdgebruik - plaats in bosrijke omgeving - ligweide - centrum 1km

• Oberhöll 2

92637, Theisseil, Duitsland

• juli 2017

Zeer mooie en rustige locatie. In de ochtend kregen we zelfs broodjes voor ons ontbijt.

• juli 2016

Rustige plek, goed eten in het restaurant. Plaats is gratis, mits je in het restaurant eet, anders 5 euro. 's Nachts rustig.

• april 2016

Erg vriendelijk contact. Als je in het restaurant eet, is het parkeren gratis. Anders 5 euro per nacht. Het restaurant is zeer aan te bevelen. Regionale keuken. Rustige plek, omgeven door pure natuur.

TM-747

Alle 4 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• juli 2017

• juli 2016