Geweldig kamperen. Aardig gastvrij personeel. Goed restaurant ter plaatse.

stig.sanengen

De camping is erg mooi, direct aan het meer, zeer schoon sanitair. Helaas vonden we de plaats niet leuk. De prijzen zijn te hoog voor de eindproducten.

Wohnmobilferien

Supermooie camping, grote plaatsen, heel vriendelijk en de prijs is netjes in het hoogseizoen. Op 300 meter kun je met de boot naar het fraueninsel , het herreninsel, beiden of een rondvaart. Is leuk om te doen.

Anne-Elise

Geweldig kamperen. Aardig gastvrij personeel. Goed restaurant ter plaatse.

Chiemsee Camping Rödlgries