• juli 2020

Leuk welkom van de eigenaar .. vrije plaatskeuze .. een koel biertje in de biertuin als welkom .. parkeerplaats kost 9,00 € .. Wie behoefte heeft aan drukte is hier niet op zijn plaats .. We genieten van de absolute rust naast de alpaca's .. We komen eraan opnieuw..

• augustus 2019

Helaas gesloten op 26.8.19. Parkeren in een deel van het kasteel toegestaan. Geen voorraad meer. De biertuin had ook. Was te eenzaam.

Fliegeruli

Op 26.08.2019 was niet gesloten. De staanplaatsen liggen in het park. Voor huisgasten is een voorraad mogelijk. Bij de ingang is een telefoonnummer waaronder ik bereikbaar ben. Je hebt niet tegen me gesproken. Je kunt dit dus niet allemaal zeggen.

• april 2018

Mooie rustige plaats in het park van kasteel Gereuth, gedeeltelijk grind, deels weide. Toilet op ongeveer 100 meter afstand van de plaats

Toilet afhankelijk van het veld op 20-100m afstand

• juli 2020