Mooie camping in aanbouw gelegen in een prachtige omgeving. Niet goedkoop, maar erg luxe. Sanitair gebouw zeer luxe uitgevoerd. Goed restaurant op camping aanwezig inclusief broodjesservice. Camping direct gelegen aan wandel en fietsroutes (mtb). Mooie camperplaatsen.

knul1112

Hartelijk dank! Het is leuk om te lezen dat al onze passie voor ons Camping Resort Bayerwald de moeite waard is. Zeer vriendelijke groeten

Knausrich

Hartelijk dank voor de 5 sterren!! We zijn zeer tevreden! Kom alsjeblieft terug en zie zelf onze voortgang op het veld!

Camping Resort Bayerwald