Makkelijk te vinden. Vrij. Voldoende gratis parkeerplaatsen in de schaduw van grote bomen. Op een bus gesprongen (de 200 bus) naar het centrum en aan het einde van de dag duurde het ongeveer 1 uur om vanuit het centrum terug te sjokken naar de camper. Werkte prima voor ons gebruik.

• oktober 2022

is geen camperplek.. was zowizo geen plaats om te parkeren. vind hem hier niet tussen passen.

• oktober 2022

Hier staat een enkele camper van omwonenden. Volgens buurtbewoners geen officiële Camperplaats en onveilig om de camper achter te laten. De plaats ervaren wij als unheimisch en zijn doorgereden!

• Hanns-Eisler-Straße

10409, Berlijn, Duitsland