Parking 68

Berlijn, Duitsland

Even doorbijten om er te komen, veel verkeer en verkeerslichten door de stad. Je kan er kosteloos staan. Totaal geen voorzieningen, wel de bus naar de stad. Wij zijn met de fiets gegaan. Immer grade aus, en je bent binnen een half in het centrum van Berlijn.

Teekies

Gratis legaal parkeren. 'S Nachts erg rustig, het ligt naast het elektrische busstation, dus het is veilig. Het is geen kampeerplaats, maar je kunt er zonder problemen overnachten. We verbleven een paar nachten.

fhnz2023

Dit is een parkeerplaats. Wij hebben er gestaan, maar zouden dit geen tweede keer. doen. We stonden bij een paar campers van bewoners en het lag aan een drukke weg. De bussen en auto's raasden langs ons. Niet echt een aanrader om te overnachten.

• Hanns-Eisler-Straße

10409, Berlijn, Duitsland