Marina Fürstenberg

Fürstenberg/Havel, Landkreis Oberhavel, Brandenburg, Duitsland

• juni 2024

JoLe115

Er zijn 2 grote gebieden met gemarkeerde parkeerplaatsen direct aan de voorkant naast Halle, plus nog één aan de haven (hier € 22). Alles heel schoon.

CW-H

Exploitant zeer vriendelijk en behulpzaam, verhuizing naar het water werd mogelijk gemaakt volgens de bezetting. Heel positief: in plaats van een hoog vast tarief kan iedereen zelf beslissen welke aanvullende diensten hij tegen betaling kiest. We komen graag terug

• juni 2024

Marina Fürstenberg