Basic servicepunt. Persoonlijk vind ik de schoonwaterkraan te dicht bij de afvoer voor het toilet zitten maar alles werkte. Automaat neemt alleen 50ct munten. Rustige staplaats aan rand van dorp.

m_dubbeldam

Wij hebben hier 3 dagen gestaan, lekker rustige plek. De winkel vlakbij, een dagkaart van 10 euro pp gekocht voor naar Berlijn te gaan, kun je de hele dag gebruik maken van tram, metro en bus. Voor ons dus prima plek om Berlijn te bezoeken.

• september 2021

prima plaats om een of 2 nachten te staan op dit moment staan 5 campers. Het is hier erg rustig geen lawaai van auto je kunt hier de wc legen en vuil water. Een plaats om terug tekomen. Tjerk Swart

• september 2021

Museumspark