• april 2023

de plaats ligt direct aan het meer en is omheind. Bij de slagboom moet je bij de automaat betalen, daarna gaat de slagboom open. Het zoete water werkte echter niet zo goed voor mij (1€ voor ongeveer 5l) maar verder is het een geweldige plek

Bikerfan

camperplaats lijkt niet te bestaan ..we waren daar 30 juli 2022 geen plaatsen wel badgasten ...er staat een slagboom waar je kunt betalen .maar waar je moet staan weet geen mens ,heel jammer

• april 2023

Stellplatz Am Strandbad Wünsdorf