Prachtige gratis plek boven op de berg met mooi uitzicht, stroom,water en loosplaats aanwezig.

Willem1691

Prachtig uitzicht. Enige jammere was dat er een dwaas een donut kwam draaien met z’n auto op de camperplek. Wij stonden er alleen. Wel rustige nacht.

MargotM

heerlijke rustige over nacht stop. Het uitzicht en de service en ook de mooie wandel gelegenheid (Drachenflug route) maken dit top plek. en ja net als op andere plekjes ook wel af en toe wat jeugd in auto en op brommer.

• Festplatzweg

35088, Battenberg, Duitsland