Geweldige ruimte, schoon sanitair, leuke biertuin met speeltuin. Aardige verhuurder en aardig personeel, een echte aanrader. De pizza is momenteel gesloten.

• september 2021

Grote camping met veel vaste plaatsen. Ondergrond gras of verhard. Schoon sanitair. Veel mogelijkheden voor wandelen en fietsen. Camping ligt aan een klein stuwmeer Pizzeria waar je van een onvriendelijke ober alleen binnen mag zitten als het regent, anders verplicht op het terras

• september 2020

Wij sta hier voor 1 nacht. We betaalde €22,- voor 2 pers. + 1 hond. Het Sanitair ziet er goed uit. Er zit ook een restaurant bij. Veel mogelijkheden om te fietsen of te wandelen in een bosrijke omgeving. De camping ligt aan een klein stuwmeer.

• september 2021

• september 2020