De plaats is gemakkelijk te bereiken! Alles wat je nodig hebt! Helaas staan er op vrijdag op de aangrenzende parkeerplaats tieners te schreeuwen, waar de exploitant van de parkeerplaats niets aan kan doen! Helaas zijn deze luide auto's uitgerust met basluidsprekers nu overal te vinden!

absolut

Geweldige parkeerplaats goedkoop. Eten is erg goed, gastvrijheid is erg goed, we waren zeer tevreden. Wij kunnen dit aanbevelen. We komen zoals gewoonlijk terug voor een wandeling of een e-bikerit Snaren.

Pucky1604

Zou een geweldige plek zijn met een fantastisch uitzicht als ze de struiken zouden afsnijden zodat je de boten kon zien passeren. Maar oké voor één nacht. Mooie kleine oude stad in de buurt.

Zur Perle