We waren hier één nacht. Zeer rustig en veilig. Diverse andere campers daar ook. Kan het restaurant aan de andere kant van The Street ten zeerste aanbevelen. Vriendelijke staaf en zeer smakelijk en goedkoop eten voor resonemangprijzen.

Enok

prima plaatsen. er passen erveel meer dan de aangegeven 4.op de parkeerplaats ernaast. mooi fietsen naar kassel over fietspaden.oberkaufungen is een mooie plaats met een stiftskerk en unterkaufungen heeft een oud stukje langs het water dat de moeite waard is

mevte

geweldige camperparking voor één nacht. Met honden kun je daar heerlijk wandelen. Je kunt grijs water afvoeren en vers water bijvullen - maar dat hebben we niet gebruikt.

Am Festplatz