3van 5
  • juni 2023

Was er slechts één nacht. Pitch was goed, douches schoon. Het eten in Gimpacher Hof is geweldig! zelfs mijn vrienden uit Frankfurt waren enthousiast. Alleen de munt voor de douche was voor 8 minuten. Wie staat er in vredesnaam 8 minuten onder de douche.

• augustus 2022

• juli 2021

kleine camping bij boer. Rustige plek met overal alleen maar appelbomen met mini appeltjes. ligt tegen het woud aan. wanneer je van wandelen houd hele mooie plek. Gratis douchen, eenvoudig maar schoon en net sanitair. Geweldig restaurant naast gelegen. Wij zijn hier 1 nacht geweest.

3van 5
  • juni 2023