Camping auf dem Hof Gimbach

Kelkheim, Main-Taunus-Kreis, Regierungsbezirk Darmstadt, Hessen, Duitsland

• juni 2024

hele fijne camping voor een onderweg overnachting. Strikte rust periode van 12 tot 15 uur. Mooi aangelegde plekken met eigen tuin terras. Uitstekend restaurant met Biergarten om de hoek.

jansh

Was er slechts één nacht. Pitch was goed, douches schoon. Het eten in Gimpacher Hof is geweldig! zelfs mijn vrienden uit Frankfurt waren enthousiast. Alleen de munt voor de douche was voor 8 minuten. Wie staat er in vredesnaam 8 minuten onder de douche.

• juni 2024

Camping auf dem Hof Gimbach