• juli 2019

Goed uitgangspunt om de oude stad te bezoeken

• februari 2019

Lokale parkeerplaats op gemengde parkeerplaats. Werkdagen tijdens de dag luid door aankomende en vertrekkende voertuigen, inclusief bussen en vrachtwagens. In de regen, maar het betere alternatief voor ons. Bezienswaardig oude binnenstad met verschillende pubs. We vonden de "Milchcafe" erg leuk.

• augustus 2018

4 smalle plaatsen op een grote graffel p-plaats zonder voorzieningen, wel op loopafstand van het centrum. Omrijden niet waard.

• juli 2019

Goed uitgangspunt om de oude stad te bezoeken