Prima plek met E+V en elektra. Een beetje oneffen, maar je kunt ook vlakke plekken vinden als je de markeringen op de parkeerplaats niet volgt. het was helemaal stil en er zijn restaurants en winkels in het dorp.

• oktober 2021

Mooie rustige plek. V+E momenteel niet mogelijk aangezien deze vernieuwd wordt. Goed uitgangspunt om de schoot te bezoeken.

• augustus 2019

16-8-2019 Aardige CP op groot parkeerterrein. De toiletten zijn echter niet (meer) beschikbaar!! We staan hier 1 nacht.

• oktober 2021

• augustus 2019