• november 2023

Geweldige kampeerplaats met douche (extra) en toilet, zelfs in deze tijd van het jaar geopend. Ik betaal hier graag mijn parkeergeld.

• november 2023

Wat een mooi plekje! En alles wat je nodigt hebt is er. duidelijke en vriendelijke uitleg. We komen graag terug

• november 2023

Een liefdevol aangelegde faciliteit. Wandelmogelijkheden in de omgeving. Helaas is het nabijgelegen restaurant alleen geopend van donderdag tot en met zondag. We waren woensdagmiddag in de stad en konden geen plek vinden om te eten. Ik geef een punt minder vanwege de drukke weg vlakbij de camping.

Wohnmobilhafen Unter dem scharfen Stein