Taunus Mobilcamp Altweilnau

supermarkt 6km - centrum 500m

• Egertshammer 1

61276, Weilrod, Duitsland

• mei 2021

Locatie catastrofaal, lawaai van de federale snelweg dag en nacht, niets in de buurt. Beter voor Weilmünster

Erich55

Een goed bereikbare parkeerplaats heeft de eigenschap binnen handbereik te zijn. Dat er ook verkeer is, spreekt de een of de ander misschien niet aan. We streven ernaar om van onze 4-sterrencursus in de toekomst een nog betere plek te maken met geluidsbescherming. De andere punten die voor onze plek spreken en niet genoemd zijn: directe verbinding met wandelpaden, snackbar, toeristenbus, nabij gelegen recreatiecentra en pretparken, gratis wifi, sanitair, wasserette en nog veel meer. Veel groeten, Eckhard Reuter

• januari 2021

Watervoorziening en afvoer ook in de winter

BrianLooijen

Beste kampeerder, hartelijk dank voor je vriendelijke recensie en voor je opbouwende kritiek. We zullen direct de temperatuur van het douchewater controleren en weer regelen. We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen als gast op het Taunus Mobilcamp. Groeten uit de Taunus

• mei 2021

• januari 2021