Stellpatz Mühlenkopfschanze

Willingen, Landkreis Waldeck-Frankenberg, Regierungsbezirk Kassel, Hessen, Duitsland

Wij kwamen hier vaak. Dat is nu opgelost. Veel te smal, stoffig en stressvol. Het is jammer dat de oude plek niet meer gebruikt kan worden.

Nugget19

zeer rustige omving(s’avonds) mooie wandelroutes, toilet en douches basic wandelbrug aanrader en dan naar de Graf stolberg hutte 👌🏼👌🏼 20€ per nacht met stroom in het winkeltje te betalen een zeer vriendelijke dame fam Van Den Broeck

• Zur Müllenkopfschanze

34508, Willingen, Duitsland