De plaats is ideaal voor een bezoek aan de stad. Wij wilden hier ook graag overnachten, maar zijn na onze wandeling door de stad verder gegaan. De omgeving deed ons teveel denken aan een ‘achtertuin’ op een industrieterrein. Het parkeertarief voor bijna 3 uur was € 9.

• april 2023

Het is gewoon een parkeerplaats. Voor een overnachting helemaal oké. Zeer centraal. Binz is een bezoek waard.

dwmobil

Gewoon een parkeerplaats dicht bij het centrum. Wel water en loos mogelijkheden. Naast de Lidl en restaurant ertegen over. Vlak achter de camperplaats loopt een mooi fiets en wandelpad.

• april 2023

• Proraer Chaussee 5