Jammer, ik weet niet of vorige reactie ook belasting heeft moeten betalen maar wij moesten 2 euro pp. afrekenen, dat is opzich geen probleem maar je hoopt dat de informatie klopt. Ook de plaatsen zijn dicht opelkaar en aangewezen door de bediening van de receptie.

Jan-en-Elly

Wat een verademing t.o.v. de CP in Malchow. Groot kort gemaaid grasveld en buren op 10 en 50 m. Perfect rustig, wandel- en fietsmogelijkheden en de prijs is nog zoals in CC vermeld is.

• augustus 2021

Locatie bij de golfbaan erg goed! Parkeerplaats in de buitenlucht, sanitair inclusief verswatervoorziening niet overtuigend.. Kom toch terug!

• augustus 2021

Pop Up Camp Fleesensee