Mooie plek. Gastvrij ontvangen. We betaalden €.20,00 incl. stroom.

• augustus 2020

Mooie kleine CP, heel stil. We zouden hier keer op keer terugkomen. Alles wat het hart van een kampeerder verlangt, is aanwezig. Strand is heel dichtbij.

• augustus 2020

Gemoedelijke camping met een vriendelijke eigenaar. Camping ligt direct aan meer, ook geschikt voor kleine kinderen. Het sanitair is wat verouderd en er is slechts 1 plek voor de afwas. Ondanks dat de camping vol was, was dit geen probleem! Het is hier heerlijk rustig.

Fam.Lina

Mooie plek. Gastvrij ontvangen. We betaalden €.20,00 incl. stroom.

Camping Hubert