zeer onvriendelijke, klagerige behandeling, zowel in restaurant als om te onzorgen. Als u verder kunt rijden, doen!

• augustus 2020

Dit is geen camperplaats maar een parkeerplaats bij een restaurant. heel stoffig, verder niemand. Wij zijn naar de camping gereden in Jabel. Prima.

• augustus 2019

Uit nood hier terecht gekomen. Stenige parkeerplaats. Klein gebouwtje met douche, € 1,- voor 4 minuten, en wc met een draaihekje voor € 0,50 per keer. Voldoet maar amper aan de eisen ban redelijk sanitair. Als noodoplossing oké maar niet om langer te blijven dan één nacht.

• augustus 2020

• augustus 2019