• oktober 2021

Sanitaire voorzieningen schoon. Zeer mooi uitzicht op het meer.De exploitant is erg aardig.

• juli 2019

Plaats is leuk, meer is prachtig. Strand is op hetzelfde moment lido. Veel permanente campers. Naturisten gebied heeft slechts max 5 plaatsen. We gebruikten alleen de wei en de toegang tot het water. De nieuwe operatoren zijn zwaar betrokken, maar niet klaar (wasmachine alleen in 2020)

• maart 2019

En underbar liten camping vid en sjö. Ägarna är trevliga och hjälpsamma. Kommer att återvända dit igen.

• oktober 2021

• juli 2019